Agrocosm – the partner of more than 30 large retailers in Europe

„În toți acești 16 ani am colaborat si colaborăm cu retaileri precum Spar, Artima, Interex, Profi, Carrefour, Cora, Annabella dar și cu alte importante companii precum DCN eu, Procter&Gamble, Leonhard Weiss Germania, Caritas Austria sau Unilever South Central Europe.

Aceștia sunt doar câțiva dintre clienții noștri pentru care rețeta „calitate – preț – performanță”, la care am adăugat „flexibilitate” și „expertiză”, a funcționat de minune. În acest moment, ne bucurăm să fim partenerii de încredere a peste 30 de comercianți mari din întreaga Europa, și desigur autorități locale, magazine specializate în grădinărit și distribuitori autorizați în fiecare județ al țării”, a completat Gabriel Ureche.

Agrocosm – un portofoliu de peste 6.000 de produse

După 16 ani de experiență pe piața de profil, compania Agrocosm a conturat un portofoliu care însumează peste 6.000 de produse pentru casă și grădină din următoarele categorii: semințe, material săditor și pământ de flori (o bogată gamă de semințe de flori și legume, semințe de gazon, butași de trandafiri, pomi decorativi, pomi fructiferi, răsaduri de flori, bulbi de flori etc.), măști și ghivece pentru flori (ghivece cu sistem de auto-udare, articole pentru îngrijirea plantelor etc.) și decorațiuni (lumânări, candele decorative etc).

„O parte foarte specială a portofoliului de produse al Agrocosm îl reprezintă secțiunea pentru copii, plicuri cu semințe, kit-uri de semințe pentru germinare destinate celor mici, secțiune care transmite și o puternică notă educativă, insuflând alternativa unui hobby sănătos și anume creșterea și întreținerea unei plante dar și monitorizarea întregului ciclu de creștere.

Anul viitor, alături de liderul pieței de DIY din România – Dedeman – vom demara proiectul „Micul Grădinar” un proiect educațional, care are ca scop învățarea celor mici cum se plantează și cum se îngrijește o plantă”, a precizat Gabriel Ureche.

Pentru distribuția produselor, Agrocosm dispune de propriul parc auto, prin intermediul căruia reușește să livreze în condiții optime și timp util comenzile partenerilor. Pentru viitor, compania își propune atât inițierea de noi programe de colaborare cu parteneri interni și externi, dar și lansarea unor noi linii de produse în raport cu cerințele de pe piața din România, într-o continuă schimbare.


Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home4/agrocosm/public_html/wp-content/themes/grd/inc/frontend/comments.php on line 21

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *