„Conceptul de la baza brandului este unul simplu, cu focus pe organic, și îl reprezintă înclinarea spre Natură și spre desfășurarea de activități „sănătoase” în natură, în cadrul familiei, transformând activitatea grădinăritului într-un adevărat lifestyle. Imaginea brandului „Micul Grădinar” este redată de un bunic, o bunică și un nepot, care ar putea impresiona oricare dintre corespondenții reali din familia fiecăruia dintre noi”, a declarat Gabriel Ureche, director general Agrocosm Consult.
„Bunicii sunt amatori ai grădinăritului de tip hobby, această pasiune fiind întocmai activitatea pe care o întreprind în timpul liber, atât pentru relaxare cât și pentru consumul familiei. Capul familiei de grădinari este bunicul, pasionat de creșterea legumelor, a peluzei, a arborilor și arbuștilor.


Bunica completează portofoliul de activități grădinărești cu iubirea pentru plante în ghiveci, flori și plante aromatice sau arbuști fructiferi cu o atitudine pro activă, romantică și care transmite cu ușurință nepotului bucuria redată de activitatea grădinăritului prin metode creative, distrându-se împreună, în familie.
Nepotul este entuziastul familiei. Acesta „învață” comportamentul din cadrul activităților grădinărești de la bunici și își formează o proprie pasiune, în detrimentul activităților populare în rândul tinerilor de aceeași vârstă„, a precizat Gabriel Ureche.
Micului Grădinar readuce bucuria descoperirii naturii de către cei mici cu ajutorul familiei
„Într-o epocă în care suntem tot mai atrași de tehnologie, în care devenim tot mai captivi telefoanelor și televizoarelor din ce în ce mai „inteligente”, ideea din spatele Micului Grădinar este aceea de a readuce bucuria descoperirii naturii de către cei mici cu ajutorul familiei.
Astfel, protagoniștii brandului Micul Grădinar – Bunicul, Bunica și Nepotul – ne amintesc de vacanțele de vară în care, copii fiind eram curioși (ba chiar fascinați) de modul în care natura se dezvoltă, ne încântă și ne hrănește.
Ne amintim legumele savuroase din grădina Bunicului, florile din glastră proaspăt culese de bunica, gustul fructelor pe care le mâncam direct din grădină. Totodată, eram mereu surprinși de sculele folosite, de toată magazia plină de unelte, tratamente și soluții naturale cu care Bunicul îngrijea grădina. Și nu în ultimul rând de animalele din curtea bunicii, de insecte și păsărele care ne trezeau dimineața”, a mai spus Gabriel Ureche.
„Micul Grădinar” este intuitiv, familiar și ușor de perceput; întreaga identitate vizuală a fost construită în jurul unor personaje cu chipuri familiare, în culori plăcute inspirate din grădină, fie ea de la țară sau de la oraș. Ne dorim ca produsele și ambalajele produselor să fie un real ajutor în grădinărit și prin ușurința folosirii lor, să inducem comportamente recurente de cumpărare”, a declarat Gabriel Ureche.